Hallituksen mietteitä

1.11.2018

Forssan keilailuliiton hallitus kokoontui 31.10.2018
Kokous oli hallituksen järjestäytymis kokous jossa liiton varapuheenjohtajaksi valittiin Pentti Rasila, sihteeriksi Juha Piiparinen ja rahastonhoitajaksi Juha Lemmetty.

Kokouksessa keskusteltiin alueen keilailun nykytilasta ja yhteinen huoli on kilpailevien keilaajien vähäisyys joka näkyy vähäisenä kilpailusuoritusten määränä. Yhä useampi myös jättää erikoiskilpailumaksun suorittamatta ja nämä seikat yhdessä tulee vaikuttamaan siihen minkälaisia kilpailuja forssassa järjestetään. Järjestetäänkö tulevaisuudessa lainkaan. Järjestävien seurojen talous ei kestä tappiollisten kilpailujen järjestämistä.

Kilpailutoimikuntaa hallitus evästää miettimään onko kilpailuille ja niiden järjestämiselle jotain tehtävissä.

Viikkiokilpailuiden tulokset tulee näkymään lehdessä useammin. Tässä palataan vanhaan aikaan ja päätettiin muutenkin yrittää lisätä keilailun näkyvyyttä lehdessä mm. kilpailuista uutisoimalla. Prikkien paluusta keskusteltiin ja selvitysten jälkeen mahdollisesta palauttamisesta käytäntöön aikaisintaan FBC:n kisan alkuun.

Keilakoulun järjestämisestä puhuttiin ja tässä tarvitaan seurojen jäsenten aktiivisuutta koulun ohjaajiksi ja toimijoiksi. Saa ilmoittautua allekirjoittaneelle..

-Jarmo Kalliola-